Forside Forum Bobsleigh SnikkSnakk Strålende bruk av forumet folkens!
Innlogging
Besøkende
Antall medlemmer: 41
Link oss
Facebook MySpace Twitter Google Bookmarks RSS Feed 

systemoperatør
useravatar
User Info

Strålende bruk av forumet folkens!

Morn Folkens.

Forumbruken har tatt seg opp skikkelig her, og det er veldig hyggelig å se.

For at det skal bli mest mulig hensiktsmessig for dere å bruke forumet, så må det tilpasses deres behov.

Jeg har lagt til en kjøp/salg kategori under bobsleigh. Er det andre kategorier dere ønsker dere?

Svar i denne tråden så blir sannsynligvis ønskene oppfylt.

Mvh Administrator

Redigert av:  systemoperatør
Mar-08-10 07:03:28

Du må være registrert for å poste innlegg i dette forumet
bobteam skarderud
useravatar
User Info

Re: Strålende bruk av forumet folkens!

hei jørgen!

en kjapp forklaring på galleriet?
er bare de testbildene, skulle gjerne satt opp noen gallerier mot bob, skeleton, kunstisaking og naturbaneaking? ev.t aking under et galleri, der kan du jo prate med harald eller en annen aker:)  ev,t også en mulighet til  legge ut filmer, er alltid noen som filmer litt under norgescupene!

systemoperatør
useravatar
User Info

Morn igjen.

Jeg kan prøve å få laget til en funksjon som gjør at hvem som helst kan legge til bilder, men at de må godkjennes av en administrator før de dukker opp.

En annen løsning er å lage det slik at kun administratorer kan laste opp bilder, men jeg tror det vil komme flere bidrag med den første løsningen.

systemoperatør
useravatar
User Info

Da har jeg lagt til den funksjonen jeg snakket om.

Alt av bildeopplastning og slikt skal fungere, men jeg skal lage noen kategorier osv slik at det blir organisert.

For å laste opp bilder må man være registrert. Da dukker det opp en link i brukermenyen til venstre som heter "Last opp bilde".

Jørgen

systemoperatør
useravatar
User Info

Da er bildefunksjonen omtrent ferdig, men det ble litt endringer fra det jeg beskrev tidligere.

Måten man laster opp bilder på er at man navigerer til den kategorien man vil laste opp bildet i. MERK: Må være innlogget.

Under alle bildene så er det en modul for å laste opp bilder. Når det har blitt gjort (fint om folk her er nøye med å legge inn beskrivelse og fornuftig tittel), så må en administrator godkjenne bildet og så dukker det opp på nettsiden. Alle bilder har nå mulighet for nedlastning i full kvalitet, men det kan selvfølgelig endres på.

Jørgen